1 Mayıs 2011 Pazar

 bu sene ilk defa tolen gelişi  artarak devam ediyor
 azda olsa  nektar da geliyor
 gelen polen hep sarı
 pozun kıralımı veririm bana buralarda  işci ari mankenim



 girişleri bi kademe büyütüm


 selbeten bir saat sonra arılar biraz coştu
 bu satın aldım arıların en kalabalıgı

 şurupları yeni yapmış oldum  derin ahşap yemlite veriliyo artık torba işi biti

 bazı kovanlar roketlendi

 .......................................................................................................................aaaaaaaaaaaana arı.......
 duvar cıtasının ic yüzu yarı polen kalanına yavru
 bu arıyla urasırken elbise giymiyorum sakinli beni cok cezbediyor.. gecen hafta arıya ham petek verdim bu hafta baktım  hemen hemen kabatmış gunlül yavruda atma başlamış

 leventin orda tanışma nasibi oldu  bu abiyle benim işyerim calayanda bu abinin işi de calayanda 5kovan da calayana giti
 abinin arı tejübesi ortada  herkez nazlı arıcı bizim calayanlı gözü kara



 şelbetlikten selbet taşına işi başlamış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder