28 Kasım 2010 Pazar


böldüm arılar  mevcudu bal sıto üc cıta arısı 1.5cta yavrusu yla kışlık  5lik ruşete kışla inşalah .

 şifayı kapmış olan  iki koylüm benden isim ve bilgi istediler  isim ali tük . muhteşem abi ali şeker .ve mehmet yükseli önerdim  beni ararlar soruyorlar soruyorlardı orendim köye arıdan evel internet balantısını kurmuşlarr  şifa kaynanı bulan bana donmuyor  bu 4 şahı sın   kalben alah razı olsun  dilerim  salık sıhat  afiyetl bir tık kadar biz amator arıcıya faydaların dan dolayı

ali abiden gördüklerimi anatım  yaklaşık 3 3.5 sat sürdü  adam  giti kümesten koca horozu  getirdi bu senindiyekes yediye  ali abi senden sebepleniyor insan.

ruşen kaya  65 arısı var  ve baya titiz bir arı cı  bende var zanediyordum  simetri hastalıgı düzenli bir arılık

tk tip arılıgı seviyorum

benim koylüm ruşen kaya poz fena degil


dökülen polen leri topluyor banbusmu ne  bedavacı bu galiba


köyden görntu 

ruşende  bal var

kışlık balantılarda biti    alahın selameti üzerine olsun 5li ruşetler.

4 yorum:

  1. Abi arıcı arkadaşlarına selamlar. Yalnız o horoz hasta gibi duruyor onu ben bir muayene edeyim sen sonra yersin. Hastalanırsın felan neme lazım:)sağlıcakla kal..

    YanıtlaSil
  2. Mustafa sebeblen bakalım bir gün sana bunun hesabını sorarım::))
    Kal sağlıcakla.

    YanıtlaSil
  3. muhteşem abi horoz canavargibiydi icerde 9 tavula urşıyordu bitkindi yada kesileceni anamış olmalısel selam saygılar.

    YanıtlaSil
  4. snin yazılarını paylaştım sadece birazda vidyo bu arkadaşlar köye internet kurup ali abiyi muhteşem abiyi mehmet yükseli ve ali şekeri tavsiye eti bulada 4kişi herbiri ayrı kişileri izlemk istiyor duyuyorum tartışıyolamış dun ali abiyi izledik yok muhteşem abiyi izledik bizi koydede hastalandı ali abi selamlar saygılar usta

    YanıtlaSil