28 Kasım 2010 Pazar









yeni 20 adet arı satın aldım 8cıta arıvar arıyı satan levent yılmaz . internete tanışmış oldum  sayı ahmet demirtaş  kastamonuda ılgazdaydı galiba arılıgı  beraber arı secmeye gitik  yardımetirdik  bu sene ali abiden 13.15 ana arı almış yani buda kurnaz karniyol tabiki bane paylaştıgı  elindeki ne ödü beli olmayan arı lardan  kurtulup karniyola calışacak  ha tamıdır dogrumudur bilememde satacagı arılar  ali abini arısı.krrniyol olsaydı taliptim yazının biyerinde kurnaz cümlesi kurdum herhalde anlaşılmıştır.
ali abi selamun aleyküm alah sanden razı olsun
 bu cumleyi cok sık duyacaksın  aaaallllliiii abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii






bu arkadaştan 20 arı aldım ve istan bulda arı yeri işini de haletik levent yerimi zi verdi  dördücü aya kadar arılar burda   yirmi arı burda kışlayacak  kısmet olurda arı baharlarsa  kestaneden önce kanola acıyormus  kanalodan sonradoru verelini kastamonu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder