12 Haziran 2011 Pazar

 ARILAR TAM GAZ GİTMİŞ  KATA CIKAMAYANIN ANASINI YOK EDİP BİDE BU AYDA ANA YAP  TIRDIM BEŞ ADET KATA CIKMA İSTEGİ YO K ARI VAR  12 GÜN SONRA GÖRÜŞÜRÜZ.
 KAVONOZ KOVANIM BİRİ BAYA İLERLEMİŞ KAVONOZ RESMİ YAYINLAYAMADIM  YAKIŞIKLI RESİMLERİ BİDAHA GİTİMDE CEKİP YAYINLIYACAGIM
 ARILIM YETMEDİ YENİ ARILIM   20CİVARINDA ARI ALIYOR 

 GECEN AY ORDUDAN GELEN İŞ ARKADAŞIM SEYFULAH ÖZTÜRK GELİRKEN 2 ADET KÜTÜK BULMUŞ TABİ BİRİ  BENDE
 KÖYE İNER İNMEZ ARILANDIRDIM 5GÜN KÖYDE İDİM ŞELBET VE KEK TAKVİYE EDİLİP   İSTANBULDAYIM  12GÜN SONRA NE YAPMIŞ BAKICAM
 ESKİ MUHTAR MEHMET ABİ BUSENE2  ARI SATIN ALMIŞ  ARISI VAR  MODELCİ  BİR ABİ KOVAN  YAPMIŞ HEMDE KÜTÜK   .



 KARA KOVANIN ÖNÜ

 KARA KOVANIN ÖNÜ BİRAZ DUMAN VERİNCE ARILAR ARKAYA GECTİ SÜPRİZ 2ADET DALAK YAPMAYA BAŞLAMIŞ
 BUDA DİYER TARAF ARKA TARAF FALİYETİ DE İYİ SANIRIM
 BU BALIN HİKAYESİ COK FARKLI JANDARMA HERSENE GELİR DERELERDEKİ BALI TUTANLARI BİZE İHPAR EDİN DİYE BİLDİRİ VESAYRE KÖY MEYDANINDA UYARI YAPIYOR BUSENE ARILARI İNCELERKEN TANIMADIM BİR ŞAHIS ARILIN ÖNÜNDAD GECERKEN DİKATİMİ ÇEKTİ VE TABİ JANDARMALIGA BAŞLANDI ÜZERİNDEN 27BALIK CIKTI VE TABİ JANDARMA ARANDI VE  GELEN JANDARMA ŞAHBI ALDIVE BALI BURADA BANA VERDİ BEN JANDARMA VE ADLİ TARAFI BENİ İLGİLENDİRMİYOR BEN BALIGA BAKARIM



 11HAZİRAN
 11HAZİRAN İŞ GETİRDİM VİLADA  DİKATİMİ ÇEKEN CİCEİNGÜZELİGİ İSMİNİ BİLMİYORUM  GÜZELDİ KASIMDA GÖRÜŞÜRÜZ  DİYE CİCEKTEN AYRILDIM.
 ARABA YIKAMA FIRCASI GİBİYDİ


 ALTAKİ GAZETE KÜPÜRÜ

1 yorum:

  1. Kötü kredi notumla evimi satın almak üzereyken endişeliydim. Bankamdan aldığım kredi reddedildi ve alamadım. Bir arkadaşıma açıkladım, sonra beni tüm zamanların en büyük adamı (Bay Benjamin Lee) ile tanıştırdı. Sorunumu ona mailine bir mesaj göndererek anlattım ve 3 iş günü içinde her şeyi çözmeme yardımcı oldu. İşimi büyütmek için de kullandığım evim için bana 3.000.000,00 Euro kredi verdi. Tanrı onu korusun! Bir grup yatırımcı ile çalışan Bay Benjamin Lee'den hızlı bir kredi için başvurabilirsiniz .. O, internetin her yerinde herkesin bahsettiği sihirbazdır ... 247officedept@gmail.com adresinden Mail yoluyla ona ulaşın.

    YanıtlaSil