5 Nisan 2011 Salı

 havalar acanakadar ugraşacak iş buldum 40 cıtaya üsten kanal actım sıvı besleme yapa bilmek için nasıl olacak bakalım.
 üst katımda kot diken atolyede dikatimi cekti bunları ben im işime yarar cıta telini germede  agaç yarıyordu gerginlikten agaca gömülmeden oluşan  bolu da haletim artık tel daha gergin


 cıtada şurupluk  5li ruşetlere yapıldı  bunların üstünetde şefaf naylonla ortersem baya yakışıklı olacak gibi
 tek cıta bu  bardagın 4te 1 ine tekabul eti  5li ruşete tam bir bardak şurupluk olur gibi

4 yorum:

  1. Kovanlarda bu sitemde çıtayı ilk kullanan kişi Yusuf Gürbüz'dür.
    O formik asit uygulamasında kullanmıştı.

    Acil durumlarda hava soguk bile olsa en ideal şuruplama yöntemi poşetle şurup vermektir.

    Koloni çok zayıfsa pet şişeye konulmuş şurubu, şişe kapagı elek teli gibi delinip petek gözlerine pöskürtülerek şurup ikmali yapılır.

    Kal saplıcakla.

    YanıtlaSil
  2. ali abi teşekürler kış bitmeyince neyapalım oynuyup duruyorum verdin bilgi icin teşekürler selam lar saygılar .

    YanıtlaSil
  3. Sayın Yılmaz kolay gelsin,vücut zamanı gelince birşeylerle uğraşmak istiyor ama ortam müsait olmayınca da başka işlerle zaman geçiriyorsunuz bundan sonrası inşallah normal seyrinde gider kolaylılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Musatafa bey siteniz beğendim çalışmalarınızda başarılar dilerim.sayğılar

    YanıtlaSil