24 Aralık 2010 Cuma


çarşanba günü arıların yanında hadım köydeidim. leventin orda tanıştım harun  kılıc arkadaş.kendiside arı cı bir dos aslında bu arkadaşla ben hadımköye beraber gitik toplu taşımaaracında benim yanımda oturuyordu yaklaşık yarım saat farkında olmadan  aynı yere bir birimizden habersiz vaziyete yolculumuzu yaptık levent bizi karşıladı tabi sonra aldı bizi bir gülme.

  arılıga 500. 600 .metre mesfedeki araziler  aralıgn son günleri olmasına ramen  hala baya yeşil ve beni baya umutlandırıyor.

 aycicegi ve kanola tarlas

 gercekten ben beyendi  burayı

sazlı bosnaya giriş yapdık ben kara denize alışık oldum için bana fazla duzlük geldi bu arazi  bizim orda tavk beşmetre gitse  gözden kaybetin  tauk geri dönerse tauk senin  . bu arazinin düzlüne bayıldım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder